Bentley odhaľuje renováciu Bloweru od The Little Car Company

Spoločnosti Bentley Motors a The Little Car Company odhaľujú cestnú prestavbu najslávnejšieho Bentley na svete. ‚Blower Jnr', pokračovanie 4½litrového preplňovaného vozidla č. 2 v Bentley's Heritage Collection z roku 1929, je prvým cestným vozidlom od The Little Car Company a najsofistikovanejším mestským vozidlom, aké kedy bolo vyrobené.


Blower Jnr, ručne vyrobený podľa rovnakých štandardov ako ktorékoľvek Bentley, a zdobený krásnymi detailmi, všetky inšpirované pôvodným vozidlom tímu, je postavený na 48V elektrickom hnacom ústrojenstve s motorom s výkonom 15 kW (20 k), čo znamená maximálnu rýchlosť 45 mph. / 72 km/h vo Veľkej Británii a EÚ (25 mph / 40 km/h v USA kvôli legislatíve) a očakávaný dojazd okolo 65 míľ, s tandemovým sedením pre dvoch dospelých.


Blower Jnr je výsledkom spolupráce medzi The Little Car Company a Bentley's Heritage Collection. Pôvodné vozidlo z roku 1929 bolo použité spoločnosťou The Little Car Company na vytvorenie dizajnu Blower Jnr,. Výsledkom je vozidlo s dĺžkou 3,7 metra a šírkou 1,5 metra. Na rozdiel od ostatných produktov The Little Car Company je Blower Jnr plne legálny a navrhnutý špeciálne na použitie na ceste.


Rám je z lakovanej ocele, ku ktorej je pripojená autentická špecifikácia podvozku. Listové pružiny a zmenšené, dobovo správne trecie tlmiče prinášajú pohodlnú jazdu, zatiaľ čo brzdnú silu zaisťujú kotúčové brzdy Brembo vpredu a bubny vzadu. Elektromotor je namontovaný naprieč zadnou nápravou, zatiaľ čo batérie a pohonná elektronika sú všetky uložené v skrytom spodku.


Karoséria je vyrobená z dvoch častí, a zatiaľ čo zadná konštrukcia karosérie je vyrobená z uhlíkových vlákien, nie z jaseňového rámu, je potiahnutá impregnovanou látkou, rovnako ako originál. Kapota s mnohými chladiacimi lamelami je ručne vyrobená z hliníka tradičnými technikami a pripevnená krásnymi koženými prackami kapoty. Kokpit pre dve osoby je v usporiadaní 1+1, s centrálnou nastaviteľnou polohou vodiča a cestujúcim cestujúcim vzadu na zadnom sedadle.
V prednej časti vozidla je teraz v nabíjačke umiestnený nabíjací port, ktorý pripája palubnú nabíjačku k akejkoľvek zásuvke typu 1 alebo typu 2. Je obklopený slávnou mriežkou Bentley v autentickom poniklovanom kryte chladiča.


Prístrojová doska na prvý pohľad vyzerá ako zmenšená replika originálu, pričom samotnú palubnú dosku tvorí Engine Turned Aluminium. Palivové tlakové čerpadlo bolo prepracované ako volič jazdných režimov s možnosťou voľby Comfort (2 kW), Bentley (8 kW) alebo Sport pre maximálny výkon 15 kW. Vpred, neutrál a spiatočka sa volí pákou, ktorá vyzerá a pôsobí ako ovládanie predstihu zapaľovania z pôvodného dúchadla. Ďalšie spínacie prístroje pre svetlomety a blinkre kopírujú tvar a podstatu magnetických spínačov z Team Car, zatiaľ čo merač nabitia batérie znovu vytvára pôvodný ampérmeter.
Nabíjací bod USB je až do potreby diskrétne skrytý a kabínu dopĺňa dvojfunkčný displej, ktorý slúži ako obrazovka satelitnej navigácie Garmin a cúvacia kamera.

Zdroj: www.emobility-engineering.com

Záznamy neboli nájdené...