Reklamácia a vrátanie tovaru

Tovar vám nevyhovuje?


Klikli ste nedopatrením na iný tovar, ako ste potrebovali? Nevadí! V tomto aj v akomkoľvek inom prípade, keď s doručenou zásielkou alebo jej časťou nie ste spokojní, stačí do 14 dní poslať tovar späť.
Tovar, ktorý budete chcieť vrátiť, musí byť nepoužitý a v pôvodnom obale.

Informujte nás telefonicky SK: +421 910 194 086 / SK: +420 723 809 015 alebo na e-mail info@charging-market.eu, potom tovar zabaľte a zašlite na adresu:

Černík 280, 94105 , Slovensko


Zaplatenú čiastku vám vrátime späť na váš účet.

 

Zásielka prišla poškodená


Keď vám prepravca dá do rúk zásielku, starostlivo ju prekontrolujte. Pokiaľ objavíte akékoľvek poškodenie, nepreberajte ju.

Zásielka vyzerala v poriadku, ale tovar je napriek tomu rozbitý? Ak zistíte poškodenie až po prijatí zásielky, informujte nás o tom bezodkladne, najneskôr však do 3 pracovných dní na telefónnom čísle +421 910 194 086 / CZ: +420 723 809 015 alebo e-mail info@charging-market.eu - uveďte číslo zásielky a zašlite fotky poškodeného tovaru spolu s celou zásielkou. Na ďalšom postupe sa dohodneme, rozhodne vám buď obratom pošleme tovar nový, alebo vrátime peniaze.